شرکت دانش بنیان رسا سامانه افق در زمینه ارائه، مشاوره و آموزش خدمات نرم افزاری به سازمانهای دولتی و خصوصی فعالیت میکند.
مرکز ارتباطات و سازمان و تنها نقطه میان سازمان و مشتریان داخلی و خارجی
شامل مراحل گردش کار، مستندات مورد نیاز، قوانین و مقررات، سوالات متداول، مدت زمان خدمت، هزینههای مورد نیاز و...
کاربران میتوانند درخواستهای مرتبط با هریک از بخشها پس از مطالعه راهنمای میزخدمت را به صورت الکترونیکی ثبت نماید.
کاربران میتوانند علاوه بر ثبت درخواست خود، مدارک و مستندات مورد نیاز خدمت را ضمیمه کنند و کد رهگیری خدمت خود را دریافت کنند.
امکان انجام کلیهی استعلامات انجام فرایندهای بین دستگاهی مورد نیاز برای ارائه خدمت، بدون مراجعه حضوری با صرفه جویی در زمان.
امکان ارسال پیامک به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از روند فرایند و مراحل پردازش درخواست خدمت مورد نظر به ارباب رجوع
نظرسنجی الکترونیکی از ارباب رجوع در راستای سنجش کیفیت خدمات ارائه شده در میزخدمت و بهبود ارائه خدمت
ارائه و تحویل خدمت به صورت الکترونیکی به ارباب رجوع
قابلیت اتصال به درگاههای پرداخت بانکی
رهگیری درخواستها از طریق پرتال، پیامک، تلفن گویا و…
مدیریت یکپارچه سیستمها در سامانه میزخدمت
ارائه گزارشات کاربردی و آماری از روند پاسخگویی به درخواستها
رصد و مانیتورینگ لحظهای کارکرد سیستمها
امکان مشاهده سوابق اطلاعاتی و فرایندی هر خدمت
ارسال پیام جهت اطلاع رسانی مراحل مختلف خدمت